Kserokopiarkę do biura wynająłem zamiast kupować

Okrągły miesiąc zajęło mi przygotowanie wynajętego lokalu i zrobienie z niego biura z pierwszego zdarzenia. Po roku prowadzenia swojej firmy w sposób mobilny wreszcie mogę zaproponować moim klientom spotkanie w moim własnym biurze. Udało mi się znaleźć lokal biurowy za naprawdę rozsądne pieniądze. Moje biuro ma całkiem dobrą lokalizację tuż przy samym centrum. Dla moich klientów wykupiłem nawet prywatne miejsce parkingowe. A cały sprzęt do biura wynająłem.

Znalazłem firmę wynajmującą kserokopiarki

korzystny wynajem kserokopiarekWbrew moim wcześniejszym założeniom wyposażenie biura nie kosztowało mnie zbyt wiele. Jedynie remont musiałem zrobić za własne środki. Wszystko inne, co potrzebne jest do funkcjonowania biura, wziąłem w najem. Biurko, krzesła, szafy a nawet sejf – za to wszystko nie zapłaciłem ani złotówki, ale będę płacił miesięczny czynsz za wynajem. Nawet wysokiej klasy urządzenie wielofunkcyjne też mam w biurze na zasadzie wynajmu. No bo po co płacić kilka tysięcy złotych jednorazowo kiedy mogę mieć stałe miesięczne koszty. Mogę powiedzieć zupełnie szczerze, że udało mi się znaleźć bardzo solidną firmę oferującą korzystny wynajem kserokopiarek. Wynająłem od nich bardzo dobrej jakości kserokopiarkę, za którą miesięcznie płacę trzysta złotych. W ramach tego mam zagwarantowaną wymianę tonerów i usługi serwisowe – gdyby coś było nie tak. Do tego jeszcze płacę jakąś symboliczną opłatę zależną od ilości wydrukowanych stron, ale wszystko i tak opłaci mi się o wiele bardziej aniżeli jednorazowy zakup takiego urządzenia. Dzięki comiesięcznym fakturom za wynajmowane wyposażenie będę płacił mniejszy podatek dochodowy. A za kserokopiarkę tak wysokiej klasy musiałbym od razu zapłacić i to całkiem sporo pieniędzy. A wynajem to nie leasing, więc w każdej chwili mogę odstąpić od umowy i oddać urządzenie.

Chyba najbardziej cieszę się z tej wynajętej kserokopiarki, bo drukuje i kopiuje po prostu błyskawicznie. To dla mnie bardzo ważne, bo muszę drukować umowy dla klientów. Wystarczy jedno kliknięcie w komputerze i w kilkanaście sekund mam wydrukowaną umowę, która ma niekiedy nawet kilkadziesiąt stron. Zaoszczędzam dzięki temu mnóstwo czasu, który mogę poświęcić na swoje obowiązki. No i nie musiałem jej kupować od razu za gotówkę, co znacząco zwiększyło by moje koszty otwarcia biura.